Předstartovní informace

Vážení závodníci, milí sportovci,

blíží se okamžik startu Vašeho závodu. Proto si prosím
přečtěte důležité informace, které je fajn vědět a pomohou Vám i nám
organizátorům.

Parkování

Ul. Tyršova, Divadelní, Gen. Hlaďo, parkoviště na tržnici,
parkoviště u Lídlu (viz mapa)

Převzetí startovních balíčků a registrace na místě

Pátek 12.5.2023 od 16:00 do 18:00 hod. - Dobrá Čočka zezadu od ul. Úzké.

Sobota 13.5.2023 od 06:30 do 08:30 hod. - Dobrá Čočka zezadu od ul. Úzké.

Šatny, úschovna

Věci je možné uschovat v Hotelu Praha.

Věci budou pod stálým dohledem.

Zdravotní zajištění

V případě zdravotního problému volejte číslo 603307107,
organizátor zajistí příjezd zdravotníka. V případě akutního problému volejte
ihned linku 155.

Vodiči - Tempo Makers

Budou pro vás připraveni dva vodiči (2:00, 1:45).
Představeni budou při rozcvičce, označení tričko s nápisy výsledného
času a tempa běhu.

Program

06:30 - 08:30 převzetí startovních balíčků, registrace na
místě do naplnění kapacity závodu

08:40 - 08:50 zahřátí a rozcvička (náměstí)

09:00 START

09:05 odjezd štafety do Hostašovic

10:30 odjezd štafety z Hostašovic

11:45 konec limitu pro doběh závodníků

12:15 vyhlášení vítězů

Přesun štafet

Ihned po startu v 09:00 přesun druhých členů štafety na ul. Tyršovou (viz mapa) k autobusu,
který je odveze v 09:05 na předávku do Hostašovic. Členové prvního úseku
štafety po doběhu dojdou k autobusu na nádraží ČD v Hostašovicích -
cca 200 m. Odjezd zpět do Nového Jičína nejpozději v 10:30 nebo dříve,
budou-li všichni závodníci v autobusu.

Občerstvení

Během závodu pro závodníky občerstvení na trati (5,5 km,
10,5 km, 16 km a v cíli) - voda, iontový nápoj, ovoce, sůl, cukr.

Měřící čipy

Budou vlepeny do startovního čísla.