Předstartovní informace

Vážení závodníci, milí sportovci,

blíží se okamžik startu Vašeho závodu. Proto si prosím
přečtěte důležité informace, které je fajn vědět a pomohou Vám i nám
organizátorům.

Parkování

Ul. Tyršova, Divadelní, Gen. Hlaďo, parkoviště na tržnici,
parkoviště u Lídlu (viz mapa)

Prosím neparkovat v žádném případě u Hotelu Praha - probíhá zde svatba.

Převzetí startovních balíčků a registrace na místě

Pátek 13.5.2022 od 16:00 do 18:00 hod. - Dobrá Čočka zezadu od ul. Úzké.

Sobota 14.5.2022 od 07:30 do 09:30 hod. - Dobrá Čočka zezadu od ul. Úzké.

Šatny, úschovna, WC, sprchy

Věci je možné uschovat ženy - Dobrá Čočka suterén a muži Martin Café salónek - vše od 08:00 hod. Sprchy letos nebudou. WC veřejná u Žerotínského zámku.

Věci budou pod stálým dohledem.

Zdravotní zajištění

V případě zdravotního problému volejte číslo 603307107,
organizátor zajistí příjezd zdravotníka. V případě akutního problému volejte
ihned linku 155.

Vodiči - Tempo Makers

Budou pro vás připraveni dva vodiči (2:00, 1:45).
Představeni budou při rozcvičce, označení tričko s nápisy výsledného
času a tempa běhu.

Program

07:30 - 09:30 převzetí startovních balíčků, registrace na
místě do naplnění kapacity závodu (280 závodníků)

07:00 - 08:20 registrace na dětské závody (náměstí)

09:40 - 09:50 zahřátí a rozcvička (náměstí)

10:00 START

10:05 odjezd štafety do Hostašovic

11:30 odjezd štafety z Hostašovic

12:45 konec limitu pro doběh závodníků

13:00 vyhlášení vítězů

Přesun štafet

Ihned po startu v 10:00 přesun druhých členů štafety na ul. Tyršovou (viz mapa) k autobusu,
který je odveze v 10:05 na předávku do Hostašovic. Členové prvního úseku
štafety po doběhu dojdou k autobusu na nádraží ČD v Hostašovicích -
cca 200 m. Odjezd zpět do Nového Jičína nejpozději v 11:30 nebo dříve,
budou-li všichni závodníci v autobusu.

Občerstvení

Během závodu pro závodníky občerstvení na trati (5,5 km,
10,5 km, 16 km a v cíli) - voda, iontový nápoj, ovoce, sůl, cukr.

Měřící čipy

Budou vlepeny do startovního čísla.